شرکت صنایع بسته بندی شادمهر

پیش گام در صنعت بسته بندی کشور

چرا شرکت بسته بندی شادمهر؟

  1. گواهینامه و استاندارد های بین المللی 
  2. نشان استاندار ایمنیCE از اتحادیه اروپا
  3. گواهینامه تضمین مدیریت کیفیت
  4. دریافت نشان استاندارد
  5. نوآوری و اختراع
  6. راهکار ها به مشتریان
  7. خدمات پس از فروش

خط مشی شرکت

  1.  ارتقاء سطح مهارت هاى فردى وگروهى
  2.  بهبود مستمر اثر بخشى سيستم مديريت كيفيت
  3.  افزايش كيفى توليدات
  4.  جلب اعتماد و رضايت مشتريان واحترام به انتظارات آنها
  5.  توسعه صادرات ونفوذ هرچه بيشتر به بازارهاى جهانى

30 سال سابقه درخشان همراه با صادرات به بیش از 65 کشور دنیا تنها گوشه ای از موفقیت های شرکت شادمهر

30
سابقه کاری
12000
مشتریان
65
صادرات به کشور های دیگر
30
دستگا ها

سه دهه تلاش براى حضور نام ايران در كنار پيشگامان صنعت بسته بندى جهان شادمهر از ديدگاه بنيان گذاران

داشتن ده سال پشتوانه فنى اوليه در زمان شروع به ساخت دستگاه هاى بسته بندى

نياز مبرم بازار داخلى كشور به تحولى نوين در ساخت دستگاه هاى بسته بندى

ايجاد مجموعه اى با داشتن توان مديريتى بالا و دانش فنى و تخصصى به طور همزمان


به كار گيرى مجرب ترين مهندسين ومتخصصين خلاق ومورد تاييد مراجع ذيصلاح ودارندگان رتبه خبره در ميان اساتيد فن در راه پيشبرد اهداف شركت، رسيدن به بالاترين سطح كيفيت ونوآورى وتنوع توليدات در داخل وخارج از كشور در كوتاه مدت


ويرگى هاى شاخص در شركت بسته بندى شادمهر

١- پاسخگويى به نيازهاى مشتريان
يكى از ويژگى هاى خدمات شركت شادمهر دقت عمل و سرعت در پاسخگويى به مسائل و نيازهاى مشتريان است كه كارشناسان فروش شركت با ارائه كاتالوگ ،بروشور و CD عملكرد دستگاه و سپس مطالعه و بررسى نياز مشترى و ارائه استعلام مشخصات و قيمت دستگاه در اسرع وقت به مشتريان محترم، آنها رادر رسيدن به اهدافشان يارى مى نمايند.


٢-تنوع و كامل بودن ماشين آلات
يكى ديگر از ويژگى هاى خدمات شركت شادمهر تنوع و كامل بودن ماشين آلات آن است. دستگاه ها و راهكار هاى ما براى پاسخگويى به نيازهاى متنوع مشتريان در صنايع مختلف غذايى ،دارویى، شيميايى و.... طراحى و توليد مى شود. اين تنوع علاوه بر آن كه طيف گسترده اى از مشتريان در صنايع مختلف كشور را پوشش مى دهد به هر مشترى امكان خواهد داد تا دستگاه متناسب با توليدات خود را انتخاب نمايد.


٣- منتخب برند برتر سال ١٣٩٠ در توليد ماشين آلات صنعت بسته بندى از سوى سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتى ايران.


4- دريافت تنديس توليد كننده نمونه از جشنواره توليد ملى طى دو سال پياپى


٥- عضو انجمن تخصصى مراكز تحقيق و توسعه صنايع و معادن

6-عضو انجمن علوم و صنايع غذايى ايران


٧- عضو مركز جامع صادرات ايران


٨- استفاده از مرغوب ترين قطعات، لوازم برقى و صنعتى باكيفيت از كشور هاى معتبر


٩ - ارائه بالاترين زمان گارانتى و خدمات پس از فروش


١٠- حضور فعال ومستمر در بيش از ٢٢٥ نمايشگاه بين المللى تخصصى داخلى وخارجى


١١- توليد و فروش ٩٧٠٠ دستگاه به شر كتهاى معتبر توليدى در داخل كشور


١٢- صادرات ١٥٥٠ دستگاه به 65 كشور صاحب نام همجون كانادا، سوئد، آلمان، ايتاليا، ونزونلا، اكراين، تونس، الجزاير، ليبى، مصر، كنيا، ارمنستان، آذربايجان، روسيه، تركمنستان، عراق، عربستان، امارات، قطر، بحرين، عمان، يمن، افغانستان و........


١٣- داشتن سه دهه سابقه مستمر در امر توليد انواع دستگاه هاى مدرن بسته بندى


گواهينامه ها و استاندار دهاى بين المللى:
باپشتكار و توانايى پرسنل وظيفه شناس و با نوآورى و دستيابى به دانش روز دنيا موفق به توليد دستگاه هاى بسته بندى شده ايم كه در نوع خود بى نظير و قابل رقابت بادستگاه هاى پيشرفته دنياست و تمام توان خويش رابه كار گرفته ايم تا تمامى مشتريان از كيفيت بالاى ماشين آلات توليد شده در شركت شادمهر و خدمات بس از فروش آن رضايت كامل داشته باشند.
شركت صنايع بسته بندى شادمهر از بدو تاسيس تاكنون موفق به اخذ مدارك و افتخارات ذيل كرديده است:
نشان استاندارد ايمنى CE از اتحاديه ارويا
استفاده از استاندارد CE يكى از مهمترين اولويت هاى كارى در شركت شادمهر مى باشد. در اين استاندارد ٢٣ مورد ايمني بر روى دستگاه هاى
توليدى رعايت شده كه ضمن بالابردن ايمنى كاربر (ايراتور) ، از خسارت احتمالى و ضرر و زيان توليد كننده جلوگيرى مى نمايد.
بررسى ها نشان داده است كه؛ نظر بر رضايتمندى مشتريان از دستگاه هاى توليدى شركت شادمهر، علاوه بر صادرات دستگاه هاى توليد شده به بازارهاى بين المللى اروپا،اين شركت توانسته است مزيت رقابتى خود رادر عرصه بين الملل حفظ نمايد.


گواهينامه تضمين مديريت كيفيت IS09001 از TUV اتريش
تمامى مراحل توليد از طراحى، خريد، ساخت قطعات تا مونتاژ نهائى تحت نظارت مهندسين كنترل كيفيت شركت شادمهر بر اساس تفكر مبتنى بر
رعايت مديريت كيفيت انجام مى شود كه اين مهم باعث افزايش بهره ورى و راندمان كار براى طرفين (خريدارو فروشنده) شده است.

تیم شادمهر

بخش های مختلف شرکت شادمهر جهت ارتباط و معرفی 

تامین قطعات

دپارتمان تامین قطعات

پشتیبانی

دپارتمان خدمات پس از فروش

فروش

دپارتمان فروش

مدیریت

دپارتمان مدیریت

دریافت علامت استاندارد ایمنی تجهیزات الکترونیکی و الزامات عمومی ماشین‌آلات از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی بر اساس استاندارد ایران

این شرکت تنها دارنده علامت و نشان استاندارد ایران در زمینه ساخت ماشین‌آلات بسته‌بندی و بی‌شک در بهبود و ارتقاء کیفیت به‌منظور حفظ ایمنی و سلامت مشتریان است. همچنین با عبور از وظیفه خطیر و مسئولیت در عضویت کمیته تدوین استاندارد ملی ساخت ماشین‌آلات کشور، توانسته چشم‌انداز توسعه پایدار اقتصادی را در آینده ترسیم کند.

نوآوری و اختراع

از دیگر ویژگی‌های برجسته شرکت شادمهر، پیشرو بودن در نوآوری، اختراع و ساخت ماشین‌آلات جدید بسته‌بندی در کشور بوده و همین امر موجب شد تا این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های تأثیرگذار در اجرای فعالیت‌های نوین و شاخص در ساخت انواع ماشین‌آلات مدرن بسته‌بندی با تکنولوژی بالا در کشور عزیزمان ایران شناخته شود. بر همین اساس، شرکت شادمهر با اختراعات بی‌نظیری که در ساخت ماشین‌آلات صنعت بسته‌بندی انجام داده است، نقش ارزشمندی در ارزیابی طرح‌های نوین و بررسی‌های اقتصادی و صنعتی در صنایع بسته‌بندی بر عهده دارد. در این راستا، ارتباط مؤثر با مراکز معتبر پژوهش و توسعه در سطح جهان و برخورداری از کارشناسان معتبر از ویژگی‌های این شرکت در جهت دستیابی به اهداف تعیین‌شده است.

پیشنهاد راهکارها به مشتریان

مشاوره بهینه از جمله مهم‌ترین خدماتی است که شرکت شادمهر در اختیار مشتریان می‌گذارد. این بخش از خدمات توسط تیم مجرب مهندسی فروش انجام می‌شود که با ارائه کاتالوگ، بروشور، CD و توضیح عملکرد دستگاه‌ها به مشتریان و با مطالعه و بررسی نیازهای آنان و ارائه مشاوره، مشتریان را در دستیابی به مناسب‌ترین گزینه برای پوشش بخش قابل توجهی از نیازهای خریداران یاری و راهنمایی می‌کند. هرچند که در نهایت تصمیم‌گیری برای به‌کارگیری و خرید دستگاه بر عهده مشتریان خواهد بود. شرکت شادمهر با ارائه این بخش از خدمات، مسئولیت را متوجه خود می‌کند و به این ترتیب فرآیند انتخاب یک محصول برای مشتری تسهیل می‌شود. هر مشتری پس از برقراری نخستین تماس با شرکت، امکان استفاده از خدمات مشاوره را خواهد داشت. این خدمات حتی می‌تواند برای مشتریانی که به دقت نیازهای خود را شناسایی و دستگاه‌های مورد نیازشان را انتخاب کرده‌اند، مفید باشد.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی این بخش از خدمات شرکت شادمهر، ارائه مشاوره‌های تخصصی است. حتی ممکن است دستگاه انتخاب‌شده توسط مشتریان مناسب نیازهای آنان نباشد و در انتخاب دچار اشتباه شده باشند. شرکت شادمهر مدعی این حقیقت است که در ارائه راهکارها، بدون در نظر گرفتن منافع آنی خود، صادقانه‌ترین مشاوره‌ها را برای مشتریان ارائه می‌نماید.

در نخستین گام، شناسایی نیازهای واقعی مشتریان از طریق طرح پرسش‌های تخصصی توسط کارشناسان مهندسی فروش صورت می‌گیرد. پاسخ به این پرسش‌ها تا حد زیادی می‌تواند به فرآیند شناسایی نیازهای مشتریان کمک کند. اگر در ملاقات حضوری نیاز یک مشتری با طرح پرسش و پاسخ‌های اولیه انجام نشود، شرکت شادمهر برای رسیدن به بهترین نتیجه، وارد مراحل تکمیلی همچون بازدید از شرکت مربوطه، برگزاری نشست‌های تخصصی، دعوت از مشتریان جهت بازدید از نمایشگاه ماشین‌آلات مستقر در کارخانه می‌گردد، تا از نزدیک با تولیدات، فرآیند ساخت، کیفیت قطعات و طرز کار دستگاه‌ها آشنا شده و ضمن مشاوره با مهندسین فنی ما، بتوانند بهترین تصمیم را اخذ نمایند.

پس از طی این مراحل، میزان انطباق دستگاه‌ها با درخواست مشتریان بررسی شده و در نهایت بهترین و مناسب‌ترین دستگاه‌ها برای این نیازها انتخاب می‌شوند که در این مرحله، راهکارهای فعلی شرکت شادمهر با نیازهای مشتریان متناسب‌سازی شده یا اینکه برای مشتری دستگاهی اختصاصی طراحی و ساخته می‌شود.

اکنون مجموعه مدیریتی، بازرگانی، فنی و خدماتی شرکت شادمهر برای مشاوره دادن و یاری رساندن به خریداران دستگاه‌های بسته‌بندی آمادگی دارد تا جهت راهنمایی و برآورد طرح‌های توجیهی، اخذ مجوزهای لازم، کسب اعتبارات بانکی و یا برآورده نمودن نیازمندی‌های تکنولوژیک خطوط تولید و حتی پایداری کیفیت‌های مطلوب بسته‌بندی، مانند مشخص نمودن جنس لفافه‌ها، طراحی و چاپ فیلم‌های حرارتی و رعایت نکات بهداشتی نهایت همکاری را بنماید.

نحوه تحویل دستگاه‌ها

دستگاه‌های تولید شده در شرکت شادمهر در دو مرحله موقت و دائم به مشتریان تحویل می‌گردد. ۱) مرحله تحویل موقت: شامل بازدید دستگاه، نصب و تأییدیه نهایی توسط مشتری می‌باشد که در محل کارخانه شادمهر صورت می‌گیرد. ۲) مرحله تحویل دائم: پس از حمل و انتقال دستگاه به محل مورد نظر خریدار، نسبت به نصب و راه‌اندازی، آموزش و تحویل قطعی توسط تیم مجرب و متخصص واحد خدمات پس از فروش، انجام می‌گیرد.

نصب و راه‌اندازی

پس از طی شدن مراحل شناسایی و بررسی نیاز مشتری، توافق و فروش، کار نصب و راه‌اندازی دستگاه بسته‌بندی همراه با آموزش، زیر نظر کادر مجرب و متخصص خدمات پس از فروش، صورت می‌پذیرد. با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده، قبل از حمل و بارگیری دستگاه و با هماهنگی طرفین، شرکت شادمهر مرحله پیاده‌سازی و استقرار دستگاه را در محل مورد نظر مشتری بر عهده می‌گیرد تا مراحل نصب، راه‌اندازی و آموزش به‌صورت رایگان انجام شود. ضمن اینکه دفترچه راهنمای هر دستگاه کاملاً گویا، روشن و راه‌گشا خواهد بود.

خدمات و پشتیبانی (پس از فروش)

شرکت شادمهر مشتریان خود را بعد از فروش دستگاه‌ها رها نکرده و تا پایان مسیر، آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان یاری می‌نماید. خدمات‌دهی و حمایت، مهم‌ترین ابزار در بهبود جایگاه شرکت‌های تولیدی از دید مشتری بوده و جزئی از کیفیت محصول تلقی می‌شود. فرآیند خدمات پس از فروش، اصلی‌ترین بخش از چرخه تعامل میان مشتری و شرکت‌های تولیدی است. در این راستا، شرکت شادمهر با علم به این موضوع، سطح کیفی و کمی تولیدات خود را به گونه‌ای ارتقاء داده که با توان حداکثری ۳۰ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش را در سرلوحه اهداف راهبردی خود قرار داده است. قابل ذکر است کلیه قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان، از طریق سیستم ISO کدگذاری شده‌اند و در صورت نیاز، در اسرع وقت برای ایشان ارسال می‌گردد. واحد خدمات پشتیبانی در صورت نیاز خریداران به خدمات، در حداقل زمان نسبت به اعزام تیم متخصص اقدام می‌نماید. این دو مورد، بزرگ‌ترین عامل تمایز این شرکت از شرکت‌های همکار در این زمینه می‌باشد.

شرکای شادمهر

خریداران محترم، شرکای اصلی شرکت شادمهر محسوب می‌شوند. ارائه خدماتی که منجر به موفقیت و ارتقاء وضعیت یک مشتری شود، موفقیتی است که سرچشمه شکوفایی و رونق هر کسب‌وکار به شمار می‌آید. این دیدگاه سبب شده است که شرکت شادمهر با ایجاد پشتوانه‌های محکم، سرمایه‌گذاری‌های تخصصی، علمی و مالی و ...، خود را به شریکی کاملاً مطمئن و پشتیبانی قابل اتکا برای خریداران تبدیل نماید.

خط‌مشی شرکت

۱. ارتقاء سطح مهارت‌های فردی و گروهی

۲. بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت

۳. افزایش کیفیت تولیدات

۴. جلب اعتماد و رضایت مشتریان و احترام به انتظارات آن‌ها

۵. توسعه صادرات و نفوذ هرچه بیشتر به بازارهای جهانی

در پایان، خدای مهربان را سپاس می‌گوییم که همچنان شوق، درک و تحولی مثبت را در ما زنده نگه داشته تا هر روز با باوری مثبت و ایده‌ای پویاتر، حرکتمان را برای بهتر شدن، شتابی تازه ببخشیم.